Novinky
Celkem: 121 |< << 81 - 100 >> >|
gimli2
14. 11. 2010 10:30:00
+ Novinky dostaly RSS kanal...
gimli2
08. 11. 2010 12:17:10
+ Zprovoznen novy mod svetu - REALTIME. Prepocet v techto svetech je kazde 2 minuty. Doba neutoceni 10 minut, mapa se komplet odkryva po 3 hodinach, rating je 1. (viz: mod realtime). Prosim svetare, aby nepridavali dalsi svety s timto modem. Ponechame prozatim jen 3 (RT-alfa, RT-beta, RT-gama), dokud se neproveri, ze vse funguje jak ma. Diky.
! opravena chyba pri prihlasovani (pri zadani neplatneho loginu)
! opraveno chybne spousteni prepoctu
! uspesna obrana se jiz pocita jako uspesny boj
! opravena chyba pri prihlasovani (pri zadani neplatneho loginu)
! opraveno chybne spousteni prepoctu
! uspesna obrana se jiz pocita jako uspesny boj
gimli2
22. 09. 2010 20:16:48
! Nastenky pristupny i svetovym forum. Prosim otestujte funkcnost, detaily na systemaku.
gimli2
16. 09. 2010 21:21:55
+ Pridana funkce "zapomenute heslo". Aby vam mohla pripadne poslouzit, je treba mit nastavenu v systemu nejmene 1 funkcni mailovou adresu (klidne neverejnou). To se da udelat na vizitce.
Maily se i pri testovani obcas ztratily, takze je mozne ze si sice vygenerujete nove heslo, ale to vam na mail nedojde. Zkuste to tedy s alespon hodinovym odstupem znovu.
! Opraven problem se svety dle vzoru, v nichz se zacaly objevovat spatne jednotky (prislusejici jinemu modu).
Maily se i pri testovani obcas ztratily, takze je mozne ze si sice vygenerujete nove heslo, ale to vam na mail nedojde. Zkuste to tedy s alespon hodinovym odstupem znovu.
! Opraven problem se svety dle vzoru, v nichz se zacaly objevovat spatne jednotky (prislusejici jinemu modu).
gimli2
02. 08. 2010 21:55:16
I pres udajny zasah spravce (shodil jakysi jiny totalne swapujici virtual) serveru ktery hostuje virtualni server IWcka se porad vyskytuji znacne problemy s vykonem. Disk cte sotva 10MB/s. Obrnte se prosim trpelivosti pri nacitani stranek. Situaci resim.
Diky za pochopeni.
Gimli2
aktualizace 2. 8. 2010 - 22:44:
Virtulani server dostal k dispozici dalsich 512MB ramky a resetl jsem ho pri tom, tak snad to bude lepsi.
Diky za pochopeni.
Gimli2
aktualizace 2. 8. 2010 - 22:44:
Virtulani server dostal k dispozici dalsich 512MB ramky a resetl jsem ho pri tom, tak snad to bude lepsi.
gimli2
17. 06. 2010 19:40:10
Nelekejte se, polozky z menu ze sekce "Komunikace" byly komplet presunuty do hlavicky stranky. Vedle cudlu odhlasit. Snad to prispeje k pohodlnejsimu uzivani systemu. Mozna bude chvili trvat, nez si clovek zvykne.
Jo a sledujte novinky, budu tech uprav ted asi trochu vic.
Gimli2
Jo a sledujte novinky, budu tech uprav ted asi trochu vic.
Gimli2
Drom
07. 06. 2010 20:02:15
MĚLNICKÉ HMYZÍ LETNĚNÍ 2010 - !!!KONEČNÝ TERMÍN AKCE - 5. víkend 30.7.-1.8.2010!!!
aneb usmaž tesaříka na slunci
*Srázek se spoustou her, zábavy pro všechny hráče a milovníky Insect Worldu.Nejen pro ně*
Vesele rezervujte zde:
http://www.campmelnik.cz/
*Drom, Han, Mixhail, Salev, Vilda, Helix, Viking, Deda, Hamster (?Gimli2, Blackie+Storax?) - ale rádi přivitáme i další, tak se nebojte a hlaste se !!!
aneb usmaž tesaříka na slunci
*Srázek se spoustou her, zábavy pro všechny hráče a milovníky Insect Worldu.Nejen pro ně*
Vesele rezervujte zde:
http://www.campmelnik.cz/
*Drom, Han, Mixhail, Salev, Vilda, Helix, Viking, Deda, Hamster (?Gimli2, Blackie+Storax?) - ale rádi přivitáme i další, tak se nebojte a hlaste se !!!
gimli2
25. 05. 2010 21:58:02
Nekterym ignorantum porad neni jasne ze svety AI-* jsou vyhradne pro hru s AI a naopak. Vsichni tito *** mi zbytecne pridelavaji praci, nebot budu muset pracne filtrovat zaznamy, ktere jsou skutecne z her s AI hracem. (Budou minimalne zpetne vyuzity pro dalsi vylepsovani AI, ktere je bezesporu potreba.)
Takze bez milosti budu strhavat 10K expu komukoli, kdo bude hrat ve svete pro AI duel s zivym hracem. Stejne jako v situaci opacne, kdyz nekdo bude cpat AI hrace do sveta kam nepatri. (jine nez AI-*) A trestat budu i pokusy o toto, loguje se to, takze je zbytecne to zkouset.
Prosba a dobre slovo proste nestaci, na takovou bandu jakou jste... ;-)
Takze bez milosti budu strhavat 10K expu komukoli, kdo bude hrat ve svete pro AI duel s zivym hracem. Stejne jako v situaci opacne, kdyz nekdo bude cpat AI hrace do sveta kam nepatri. (jine nez AI-*) A trestat budu i pokusy o toto, loguje se to, takze je zbytecne to zkouset.
Prosba a dobre slovo proste nestaci, na takovou bandu jakou jste... ;-)
gimli2
15. 05. 2010 00:29:56
Tak odted se zacina logovat, kdo kam pridava AI hrace. Pokud ted kdokoli prida AI hrace do JINEHO nez DUELOVEHO sveta. Dostane totalni banan aspon na 1-2 mesice.
Jsou holt mezi nami idioti a po dobrym to nejde... :-(
Jsou holt mezi nami idioti a po dobrym to nejde... :-(
gimli2
13. 05. 2010 23:03:00
MĚLNICKÉ HMYZÍ LETNĚNÍ 2010
aneb usmaž tesaříka na slunci
http://www.campmelnik.cz/
Takže, sen všech hmyzáků se blíží, je na čase si na to sednout a seknout to. Pište mi, který termín je pro Vás přijatelný, vyvodím z toho patřičné důsledky :)))
1. víkend 3-4.7.2010
2. víkend 10-11.7.2010
3. víkend 17-18.7.2010
4. víkend 24-25.7.2010
5. víkend 30.7.-1.8.2010
6. KDYKOLI - když bude třeba, přijedu klidně v prosinci (pro veterány a fajnšmekry :) )
Čest, Drom
ps: Kdo nedorazí, dostane syfl, Hrachovcovou za manželku a půl srubu na Islandu pod sopkou k tomu, takže běda Vám !!! (komu by to nestačilo, bude následovat proměna veškerého jeho jmění do podoby řeckých dluhopisů)
Entomologická sbírka:
Drom(6), Han(6), Mixhail(6), Deda(6), Lovec(6 bez 5), Hamster(5), Gimli(?)
aneb usmaž tesaříka na slunci
http://www.campmelnik.cz/
Takže, sen všech hmyzáků se blíží, je na čase si na to sednout a seknout to. Pište mi, který termín je pro Vás přijatelný, vyvodím z toho patřičné důsledky :)))
1. víkend 3-4.7.2010
2. víkend 10-11.7.2010
3. víkend 17-18.7.2010
4. víkend 24-25.7.2010
5. víkend 30.7.-1.8.2010
6. KDYKOLI - když bude třeba, přijedu klidně v prosinci (pro veterány a fajnšmekry :) )
Čest, Drom
ps: Kdo nedorazí, dostane syfl, Hrachovcovou za manželku a půl srubu na Islandu pod sopkou k tomu, takže běda Vám !!! (komu by to nestačilo, bude následovat proměna veškerého jeho jmění do podoby řeckých dluhopisů)
Entomologická sbírka:
Drom(6), Han(6), Mixhail(6), Deda(6), Lovec(6 bez 5), Hamster(5), Gimli(?)
gimli2
11. 05. 2010 11:55:02
Mnozi se tu nesvar, ze si AI hrace pridavate do jinych nez duelovych svetu. Do extremu to dotahl megg s rachotem, kdyz hrali ve 2 proti 2 AIckum. Pro vystrahu jim bylo strzeno 10K expu. Pristi tresty jiz nebudou tak mirne.
Davejte si prosim skutecne pozor, zda nespoustite svet (jiny nez duelovy) s AI hracem.
Konec hlaseni.
Davejte si prosim skutecne pozor, zda nespoustite svet (jiny nez duelovy) s AI hracem.
Konec hlaseni.
gimli2
07. 05. 2010 22:59:15
Mirna uprava AI. Oslaben vliv vule "jit do veleni nepritele" a to tak, ze prvni 2 dny zcela na nulu a pote je koeficient 0.6, misto puvodni 1. Pro rozhodovani pridana nova influencni mapa "attack", ktera prosazuje vuli jit predevsim do poli nepritele (1.0), pripadne pak do jinych normalu (0.1). Tyto zmeny by mely zvysit utocnost AI hrace ve fazi volneho boje.
gimli2
03. 05. 2010 17:39:09
Omluva vsem testerum AI za pocatecni zdrzeni. Bohuzel nebude mozne z technickych duvodu hrat v jinem modu nez classic. Na classicAI tedy zapomente. Diky Hanovi za objeveni priciny nespousteni svetu. Konec hlaseni. ;-)
G2
G2
gimli2
30. 04. 2010 21:39:15
Info:
Rad bych pozadal davy o testovani AI hrace. Je teda nesmirne tupej a verim, ze by nemel byt problem ho vyklepnout. Presto bych rad ziskal zpetnou vazbu nezbytnou pro dokonceni diplomky.
Tedy pokud patris mezi ty, jenz by chteli testovat, tak se mi ozvi do posty zde na IW. Testovat se bude od zitrejsiho (SO 1. 5.) odpoledne a do kdy bude zajem.
Co se ceka od testera?
Sehraje s AIckem aspon 1 svet, bude si psat poznamky k chovani umeleho hrace a tyto ponamky mi pak doda zpet, prostrednictvim patricneho vlakna na foru. Bude treba si akorat hlidat, aby se temata neopakovala, at se v to vyznam. Nezabyvejte se tam spekulacemi, co by jak AI mohlo nekdy umet, ale spis tim co aktualne vore a jak presne to napravovat.
Pro hru s AI pripravim specialni odnoz modu svetu, ktera bude mit rating 1. Tedy aby z toho tester aspon neco mel, ale zas aby to nebyl zlatej dul. Hrat s AI jde pouze ve svete pro 2 hrace, tedy duel. Na velikosti sveta sice nezalezi, ale pro testy budeme hrat pouze v malickych svetech 5×5 poli.
Pro svetare:
Az budete zakladat svety pro AI, dodrzujte prosim nasledujici konvence:
- rozmer: 5×5
- jmeno: AI-cokoli (kde to cokoli se da zamenit za jakekoli vhodne jmeno sveta)
- mod: classicAI
Zmeny:
! Oprava chyby, ze pri konci sveta se pri recyklaci pridavala duplicitni svetova fora...
Rad bych pozadal davy o testovani AI hrace. Je teda nesmirne tupej a verim, ze by nemel byt problem ho vyklepnout. Presto bych rad ziskal zpetnou vazbu nezbytnou pro dokonceni diplomky.
Tedy pokud patris mezi ty, jenz by chteli testovat, tak se mi ozvi do posty zde na IW. Testovat se bude od zitrejsiho (SO 1. 5.) odpoledne a do kdy bude zajem.
Co se ceka od testera?
Sehraje s AIckem aspon 1 svet, bude si psat poznamky k chovani umeleho hrace a tyto ponamky mi pak doda zpet, prostrednictvim patricneho vlakna na foru. Bude treba si akorat hlidat, aby se temata neopakovala, at se v to vyznam. Nezabyvejte se tam spekulacemi, co by jak AI mohlo nekdy umet, ale spis tim co aktualne vore a jak presne to napravovat.
Pro hru s AI pripravim specialni odnoz modu svetu, ktera bude mit rating 1. Tedy aby z toho tester aspon neco mel, ale zas aby to nebyl zlatej dul. Hrat s AI jde pouze ve svete pro 2 hrace, tedy duel. Na velikosti sveta sice nezalezi, ale pro testy budeme hrat pouze v malickych svetech 5×5 poli.
Pro svetare:
Az budete zakladat svety pro AI, dodrzujte prosim nasledujici konvence:
- rozmer: 5×5
- jmeno: AI-cokoli (kde to cokoli se da zamenit za jakekoli vhodne jmeno sveta)
- mod: classicAI
Zmeny:
! Oprava chyby, ze pri konci sveta se pri recyklaci pridavala duplicitni svetova fora...
gimli2
02. 04. 2010 12:26:37
+ Hromadny vymaz posty jako ve foru. Tedy zaskrtate si co chcete smazat, pripadne tlacitkem vyberete vse a poslete to do vecnych lovist...
gimli2
09. 03. 2010 15:26:25
Takze zaprve... kdo ma na strance informace kilometrovy vypis novinek a vadi mu, necht pouzije tlacitko na konci toho vyctu. Je na nem neco jako "Beru na vedomi - certe zmiz!". Kdyz si to odkliknete, tak to zmizi, ale muze se stat, ze do te novinky jeste neco pripisu. Takze i presto obcas sledujte stranku novinek, at jste v obraze.
Zadruhy seznam zmen:
! Svetova diskuzi fora u starych svetu se budou tvarit mozna divne. Predtim nez se rozdelila pro kazdy typ jedno, tak mel kazdy svet jen 1 vlakno. To se ted vypisuje obema stranam. Tak bacha na to co kam pisete. Jinak muze to jeste zlobit, problem hlasil cipisek (diky).
+ Kazdemu pribyly na foru checkboxy pro hromadne mazani. Obycejny hrac muze smazat jen sve prispevky, forari a admini jakekoli. Prosim zachazet s citem a opatrne.
Zadruhy seznam zmen:
! Svetova diskuzi fora u starych svetu se budou tvarit mozna divne. Predtim nez se rozdelila pro kazdy typ jedno, tak mel kazdy svet jen 1 vlakno. To se ted vypisuje obema stranam. Tak bacha na to co kam pisete. Jinak muze to jeste zlobit, problem hlasil cipisek (diky).
+ Kazdemu pribyly na foru checkboxy pro hromadne mazani. Obycejny hrac muze smazat jen sve prispevky, forari a admini jakekoli. Prosim zachazet s citem a opatrne.
gimli2
15. 02. 2010 14:45:15
! uprava uvodni stranky
! zmena mista vypisu poslednich novinek
+ rozsireni napovedy o sekci Jak zacit a pridani primych linku na stare napovedy
! opravena chyba v SP geologie (slo konvertovat nici policko)
+ vypis poslednich 5 automatickych udalosti na strance Informace
! zmena zpusobu stahovani IWzaznamu
! oprava JS kontrolujiciho registracni form
! zmena mista vypisu poslednich novinek
+ rozsireni napovedy o sekci Jak zacit a pridani primych linku na stare napovedy
! opravena chyba v SP geologie (slo konvertovat nici policko)
+ vypis poslednich 5 automatickych udalosti na strance Informace
! zmena zpusobu stahovani IWzaznamu
! oprava JS kontrolujiciho registracni form
gimli2
06. 02. 2010 19:18:24
Pri opravach vznikaji casto bohuzel nove chyby. Ted se mi asi oko 11hod (opraveno v 12:25) povedlo jednu takovou vyrobit a docasne kvuli tomu mizely jednotky pri presunu. Pokud byl nekdo timto postizen, muze se u me hlasit o nejake ty reparace (v podobe vraceni jednotek).
Nelekejte se hracu jmenem "ScarabAI_#" kde # je nejaky cislo. Jsou to testovaci loginy pro umelou inteligenci, z hlediska hracu jsou zabanovani, takze se na ne nemusite zkouset prihlasit.
! oprava SP nakupu armady
! oprava posilani mapy - uz by tam nemel strasit ten kus CSS stylu
! oprava chybky s poctem jednotek pri pridavani svetu podle vzoru
! pridavani sveta dle vzoru se vykonava v transakci, aby nehrozilo nejaky zaseknuti vejpul
! opraveno vykreslovani mapy ve svete Raholec-cl (pricina presto neznama)
! optimalizace nektery SQL dotazu
! opravy a rozsireni zaznamu udalosti a nasledneho generovani IWR zaznamu
+ v prehledu svetu je nove "pridavatko"
! Opraveno pridavani do sveta, ted po 4 dennim vypadku by tedy opet mely chodit maily a hlavne by mely byt v poradku nove IWR zaznamy, tedy mely by obsahovat mapu.
Nelekejte se hracu jmenem "ScarabAI_#" kde # je nejaky cislo. Jsou to testovaci loginy pro umelou inteligenci, z hlediska hracu jsou zabanovani, takze se na ne nemusite zkouset prihlasit.
! oprava SP nakupu armady
! oprava posilani mapy - uz by tam nemel strasit ten kus CSS stylu
! oprava chybky s poctem jednotek pri pridavani svetu podle vzoru
! pridavani sveta dle vzoru se vykonava v transakci, aby nehrozilo nejaky zaseknuti vejpul
! opraveno vykreslovani mapy ve svete Raholec-cl (pricina presto neznama)
! optimalizace nektery SQL dotazu
! opravy a rozsireni zaznamu udalosti a nasledneho generovani IWR zaznamu
+ v prehledu svetu je nove "pridavatko"
! Opraveno pridavani do sveta, ted po 4 dennim vypadku by tedy opet mely chodit maily a hlavne by mely byt v poradku nove IWR zaznamy, tedy mely by obsahovat mapu.
gimli2
23. 01. 2010 17:28:09
+ vedle loginu v menu se zobrazuje aktualni typ hrace
+ z detailu sveta, ktery je tvoren dle vzoru se da rozkliknout nahled vzoru
+ v infu je krom poctu hracu vypis i 3 nejnovejsich
+ oznameni o spusteni sveta by melo chodit i na jabber, ale nejspis tam jeste neco nefacha... :-(
+ funguje posta spoluhracum ve svete, svetarum a na jabber
+ pri nastaveni tyminfa to hodi hlasku, kdyz se to povedlo
- docasne zrusena poddomena google.iw.cz
! uprava zaznamu IWR (oprava chyb a uprava kvuli prehravaci)
+ kolonka speed do přehledu světů
! zruseny pozvanky (vyplnit jde, ale neni to nutne k dokonceni registrace)
+ stranka credits
! na vizitce je nove kamuflovany cas posledni akce, system je stejny jako v prehledu hracu (hodina, 3, 6, 12, 24 a vic)
! pri nakouknuti do sveta, v nemz jsem, jsou nyni moje pole oramovana (jen a pouze moje - kvuli prehlednosti)
+ z detailu sveta, ktery je tvoren dle vzoru se da rozkliknout nahled vzoru
+ v infu je krom poctu hracu vypis i 3 nejnovejsich
+ oznameni o spusteni sveta by melo chodit i na jabber, ale nejspis tam jeste neco nefacha... :-(
+ funguje posta spoluhracum ve svete, svetarum a na jabber
+ pri nastaveni tyminfa to hodi hlasku, kdyz se to povedlo
- docasne zrusena poddomena google.iw.cz
! uprava zaznamu IWR (oprava chyb a uprava kvuli prehravaci)
+ kolonka speed do přehledu světů
! zruseny pozvanky (vyplnit jde, ale neni to nutne k dokonceni registrace)
+ stranka credits
! na vizitce je nove kamuflovany cas posledni akce, system je stejny jako v prehledu hracu (hodina, 3, 6, 12, 24 a vic)
! pri nakouknuti do sveta, v nemz jsem, jsou nyni moje pole oramovana (jen a pouze moje - kvuli prehlednosti)
gimli2
20. 01. 2010 17:45:20
Byla nahrana uprava mapy. Co se meni?
- policka jsou vetsi (30*30)px
- jednotlive typy maji zpatky svuj obrazek (louka kyticku a les stromecek)
- veleni je zase ten puvodni stan, preci jen je to asi lepe vypovidajici
- je vetsi a lepe citelna informace o tom, ze na policku je armada
- lehce upraveno vykreslovani (mela by klesnout velikost prenasene stranky)
- drobna zmena implementave zvyraznovani hracu na mape (z uzivatelskeho hlediska se zmenila jen barvicka - zluta byla blbe videt na vetsich polickach)
Takze nepropadejte panice, az se zmena projevi.
- policka jsou vetsi (30*30)px
- jednotlive typy maji zpatky svuj obrazek (louka kyticku a les stromecek)
- veleni je zase ten puvodni stan, preci jen je to asi lepe vypovidajici
- je vetsi a lepe citelna informace o tom, ze na policku je armada
- lehce upraveno vykreslovani (mela by klesnout velikost prenasene stranky)
- drobna zmena implementave zvyraznovani hracu na mape (z uzivatelskeho hlediska se zmenila jen barvicka - zluta byla blbe videt na vetsich polickach)
Takze nepropadejte panice, az se zmena projevi.